2008年11月17日 星期一

最愛是誰?(上)

到啦!到啦!卒之都等到禮拜六,真係等到我頸都長埋,尋晚已經心情興奮到訓唔著,一早就搞醒媽咪幫我扮靚,梳頭掃腳不特止,仲要埋傳家之寶,鑽石鍊咀出黎曬,事關今日真係非同小可;因為係我最愛既女人都會一齊黎探我,你話點會唔開心到飛起!

媽咪一早便到街市整九大簋,仲有幫我預備埋狗友既小吃套餐,包括有紅蘿蔔牛肉春卷、芝士雞肉春卷及青豆紅蘿蔔雞軟骨,嘩!真係聽落都「媽媽咪呀」!




乖乖好掛住妳呀肥肥貓媽!
 




大媽嚟探我,真係開心到死!
 


好!首先出場係肥肥貓媽(大媽),真係好開心,肥肥貓媽帶左我最心愛既家姐ball ball黎,一見到ball ball我忍唔住飛撲去黎一熱情擁抱及法式濕吻,可能我真靚仔左,又或者ball ball太耐唔見我,竟然任由我狂野地騷擾佢,ball ball都無發脾四鬧我,唔怪得媽咪話靚仔乜都得啦!




乖乖:ball ball 妳D香水好好聞。
  
 



乖乖:索一索精神爽利、聞一聞舒筋活絡!
 




乖乖:完ball ball著數,好開心呀!
 



仲有肥肥貓媽帶埋家中最新成員Tea Cup貴婦囡囡包包見我,我梗係要儘哥哥既本色,第一次見面,唔多唔少又要攬攬錫錫,仲教下包包,如三唔識狗,咁樣做就大聲嗌,仲要話俾妳信任既人聽。




包包(右)黐住乖乖。



乖乖:狗女細細,乜咁熱情。
 



無幾耐,連契媽Betty都黎埋,Wa、嘩、娃;今日Miu Miu 著到成個學生妹咁,仲要係日本個隻(勁索),佢搞邊科呀?Miu Miu話原來收到風,今日肥肥貓媽特地來睇下我個女朋友,所以特別要契媽Betty幫佢扮靚D、變靚D,加上我成日贊我個家姐靚女佢話耍同Ball Ball拗手瓜噃!








兩美爭俊男,今次大鑊,正所手掌又係肉,大媽唔得罪得;手背又係肉,契媽更加非同小可,欲知事後如何?請看明天最愛是誰啦!

沒有留言:

張貼留言