2008年11月30日 星期日

乖乖都要捱世界

乖乖:媽咪,媽咪,大件事喇!

媽咪:晨咁早,做乜嘈喧巴閉呀?

乖乖:你今日冇報紙咩?份份報紙都話你公司炒人Wor!

媽咪 :傳咗好耐喇,洗乜睇報紙先知Ar ?






乖乖:吓?咁你唔早D講?等我出去揾份工做吖嗎。

媽咪 :你做乜耍出去打工呀?返工好鬼辛苦!D老細又鍾意「媽媽义义」。

乖乖:咁咪係囉,你成日喺個Blog話想放假,又話無心工作,仲爆你老細放三個月假,佢今次可能成全你比你放 長假,你今次 Die Hard 喇!

媽咪 :吓,咁大鑊?你唔好嚇我呀!咁E家點算好呀?



乖乖 :等我返戴副眼鏡睇吓有乜好工做先。




媽咪 :咁你做得D乜呀?

乖乖:我决定去你公司見工做「食蕉」,我有經驗,我出哂名係門口狗,看門口最掂當。你快D幫我打返條呔等我去見工喇。




媽咪 :咁班尼泊爾啹喀兵咪冇得撈?

乖乖:你顧掂你自己先喇!你睇我個樣咁醒,唔打得都嚇得,今次請梗我。


沒有留言:

張貼留言