2008年11月10日 星期一

有身份的狗真好!

奉政府諭:凡在港出生的寵物,均要領取香港永久性寵物身份證,如寵物未獲此身份證者;一律當作非法居留,即時遞解出境

 




 

媽咪話:做人做狗都要有身份,好似打狗都要睇下邊個係主人咁話,唔怪得我老豆打親我梗係望住阿媽啦!原來我個主人係媽咪。

其實一路以來,我都唔知乜嘢至係身份
,但係最近阿爸就幫我番個身份,唔係,係身份證至真,原來有身份證真係幾威!出街唔駛被人拉、住係香港唔會被人趕、有選舉同被選權,分分鐘做埋狗總統都得。


老婆仔MiuMiu,妳快D

叫契媽帶你去灣仔人民境事務處番張喇,如果唔係第日我地一齊去註冊結婚時,妳無身份證點算呀?最慘可能會懷疑妳係偷渡者或非法居留,趕鬼咗妳出境就大件事啦! 

沒有留言:

張貼留言