2008年11月4日 星期二

週未嘆世界

Miu Miu和Ja B 話上週末風和日麗約我去飲 afternoon tea,我當然無托手踭喇。今次唔去 cheap cheap 茶餐廳去咗新皇后餐廳,淨喺聽個名都知高檔嘢喇,所以我2個貼身跟班和契媽又話要來。好吧!見他們平時都對我幾好,就帶他們去見識下喇!



 
我 order 了燒牛肉三文治,媽咪又準備了雞軟骨所以我個下午茶都幾豐富,你睇我食到嘴 lam lam就知喇。Miu Miu 和Ja B就慘囉,契媽竟然想逼他們吃白飯噃,唔係掛?去高級餐廳食白飯?簡直係慘絕人寰、慘無人道!啊,應該是慘絕狗寰、慘無狗道至真,唔怪得他們咁廋喇。好彩我2個friends都有taste唔食契媽D白飯,見他們咁可憐,所以我就和他們分享了我的雞軟骨。嘩!MiuMiu真係食到停唔到口呀。佢話契媽淨係識比D脫水雞和大肉腸佢哋食,食到佢牙 Wer Wer。我亞媽見佢2姊弟咁可憐,連我Order的燒牛肉三文冶都要我同佢哋分享。無計喇,鬼叫我無乜朋友呀,share就share喇。飲飽食醉之後我們就出發去玩 lu,還碰上很多狗狗。你們自己睇相喇   





 





沒有留言:

張貼留言