2008年11月20日 星期四

遺傳

從小就喜歡偷嘢食,外婆家每一個工人見我入廚房就怕怕,我美其名就是試味,其實就吃完一塊又一塊,分分鐘半碟餸唔見咗!


有一次我又去廚房偷雞食,個工人幾乎想喊,佢話我食咁多塊,佢砌唔返隻雞型出來驚比外婆駡,我當時不知幾勇,叫佢唔洗驚wor,
emoticon61
我去話比亞婆知我食咗D雞咪OK lor,佢至定返D。


誰不知我個仔乖乖竟然遺傳咗我鍾意偷嘢食的性格,昨晚半夜首先被些CC沙沙的聲音吵醒,見到乖乖正努力不懈地嚐試打開一包狗芝士,那當然立即被沒收喇。今早一覺醒來見到Sofa有一個小食吉袋!牠竟然把整包雞肉小食都吃光了!
image3708



原來昨晚乖乖立定决心耍偷食,偷芝士失敗了再試偷雞肉小食還醒目地懂得走出廳食免得我又被那些CC沙沙聲弄醒又來破壞牠的偷食大計,最醒目就是那包防潮劑還完好無缺,耍不然又來一個中毒疑雲喇。













沒有留言:

張貼留言