2008年11月16日 星期日

澳洲一日遊

亞媽今日唔洗Do,
msn_287
一早帶咗我去洗白白,我聽見佢同個姐姐講,話一陣帶我去影相,叫姐姐幫我扮靚D Wor。
嘩!好開心呀,又有得去街街呀!不過唔知去邊度呢?


整咗成三粒鐘,終於攪掂喇,出發!!

 原來Daddy同媽咪帶咗我去澳洲呀!我落車就見到「黃金海岸」四個字,我仲識睇英文,寫往「Gold Coast」。我睇電視知道黃金海岸係喺澳洲,我仲見到好多外國人。平時我喺香港見到D小朋友我一定會Wo Wo佢哋,但唔知點解今日我見到個肥妹仔我又無去嚇佢噃,我聽見媽咪同佢講英文就知佢係外國人,我仲比佢摸咗兩下。之後,又見到個法國小朋友,佢係咁同我笑,但又唔敢走過嚟同我玩。Daddy後來仲話見到2個日本靚女,
msn_99
原來澳洲都幾多外國人                           

但係有一樣嘢我唔係好明,點解去澳洲唔洗搭飛機 ga?Daddy 上次同我攞咗個Passport都無用到,乜原來上元朗Van仔就去到澳洲 ga la?

 

 


 


 


 

沒有留言:

張貼留言