2008年11月18日 星期二

七年之癢

小獅妹:老公,我買咗D嘢送比你呀!
 
獅子王:咁好死送禮物比我?

小獅妹:係呀,話哂結咗婚七年都係時候送D嘢比你喇。
 
獅子王:到底係乜東東嚟?
 
小獅妹:都老夫老妻咯,送得比你都係D實用嘢喇,包你啱洗。

獅子王:無比膏?!

小獅妹:係呀,你冇聽過七年之癢咩?送比你止痕。
獅子王:咁客氣,留返比你自己用喇!

小獅妹:唔洗客氣噃,我都買咗樣嘢比自己,

獅子王:吓?你又去咗「周大碌」買金銀珠寶?




小獅妹:唔係,我只不過買咗支籐條啫。

獅子王:買嚟做乜呀?

小獅妹:我驚你身痕買定嚟 fit 你,咁你咪唔痕囉!你話我對你幾好吖?所有嘢都係為你而買!
 
獅子王:我真係怕咗你,最多請你食好嘢,你唔好煩我喇。


小獅妹:OK No problem,Thank you,Xie Xie。
 





















沒有留言:

張貼留言