2014年7月12日 星期六

久遺的Homemade bread

好耐好耐冇整麵包,耐到...根本唔記得點做,仲要連本note book都唔見埋!兩個星期前有人話我買咗部麵包機又唔用,咁即係暗示叫我整包啦!OKOK,今日放假就開工!上網睇返點整,但食譜份量人人不同,求其揾咗一個小試牛刀,整返個芝士洋葱煙肉包
先爆香D洋葱&煙肉個包會香D
                                      
今日嘅份量過濕
太黐手!其間要不斷加粉
Le D係我哋嘅
乖乖唔食得洋葱,所以整咗香草芝士雞包俾佢
由於對個食譜冇乜信心,今日唔玩造形紐花,back to basic
出爐!
乖乖一次食半個 (即係我哋standard size 嘅1/4個)
Le 個係我哋嘅
今次唔多滿意!等我,practice make perfect 一定會做得返以前嘅水準!

4 則留言:

  1. 吓! 我睇唔出差啲乜喎? 已經做到靚過街買嗰啲啦! 你要求好高呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我終於知道做漏咗個step! 包完餡後要發多30分鐘架! 我唁記得咗所以質感唔夠鬆(≧3≦)

      刪除
  2. note book 唔見咗 @@ 好多心血結精架啊 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩當年send咗D notes俾Christy佢又send返俾我haha

      刪除