2014年7月10日 星期四

在家一條蟲,去街一條龍

每晚食飽飯有個小朋友就會開始恰眼瞓!
 
                                        
但同時又會保持警覺,睇下兩個"亞四"幾時捨得離開間冷氣房,陪佢出街"焗桑拿"
 E?執狗袋 lu wor,好嘢, 有街去!
                                       
喺屋企就死狗咁欵!出到街開心得佢吖!
 好卡娃兒呀!
其實每晚同乖乖出街都會幫佢影幾張相,以下Le D係今晚影嘅。我最憎夏天,最怕出汗,但又唔忍心唔walk佢!
有D人養狗一個星期先同隻狗落一次街,會唔會悶死狗架?D狗書話狗要出多D街先可以消除壓力架wor!(雖然我唔明佢哋唔使Do都有得食,有得玩,有得着,鍾意瞓就瞓,仲會有咩壓力?!)
Anyway,乖乖早晚都出一次街,佢D壓力...俾哂我哋!

8 則留言:

  1. 餿街仔,搬佢出街瞓罷啦!但係呢,佢又怕熱個喎?!?!

    乖乖點會有壓力吖,心情唔 'al-nite' 咪玩吓嗌人執玩具遊戲囉! \^o^/

    回覆刪除
  2. 狗狗係要去街走咗至會開心o架

    回覆刪除
  3. 所有毛小孩都鍾意去街, 雖然天氣好熱, 但見到佢哋一落到街, 就跳吓跳吓咁行, 都好開心咖!

    回覆刪除
  4. 我見過有狗仔因為唔捨得部冷氣可以兩個星期硬拖佢出街都唔肯,同我一樣係冷氣狗,嘻

    回覆刪除
  5. 同車車一樣喺屋企成個老伯咁一落到街即刻變後生仔haha~

    回覆刪除
  6. 真係兩個樣啊, 但天氣咁熱真係要選時候落街了~

    回覆刪除