2014年7月2日 星期三

荷葉蒸雞

E+出街食真係越嚟越貴,仲要除非去幫襯D高級食店,如果去D普通嘅餐廳酒樓好多時都係麻麻哋好食!所以真係唔可以懶,放工又飛返嚟繼續做第二份工!去街市買到新鮮荷葉,咁就用佢嚟蒸雞啦!
冰鮮雞唔使$40隻
 用鹽、糖、胡椒粉、薑葱和酒醃雞
 加埋冬菇&紅棗
 包好就可以拎去蒸
 一剪開荷葉果然香味撲鼻!
今日節瓜好平才$8斤,買咗2隻$7,一於整個粉絲肉碎煮節瓜啦!Le餐飯一D都唔貴,但食得健康又好味,大滿足!
                           

6 則留言:

  1. 又嚟食平d XDXDDD
    出去食一餐閒閒地都四十蚊 , d錢真係唔見洗>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 四十蚊我Le度唔得添呀!人工又唔見佢加得咁快!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我OK架,當係enjoy做一件事就唔辛苦架喇

      刪除
  3. 如果加埋個飯底, 咁就合晒我啲懶人何車啦! 哈哈! 所以我成日用電飯煲做懶人煲仔飯! 係咪好懶呢! 嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會用電飯煲做煲仔飯架,一煲熟

      刪除