2014年7月5日 星期六

食豪DD

我係度介紹嘅飯餸大多數歸入食平DD嘅Category,但今日,我哋嚟玩返個食豪DD!
拿,我係話食豪DD,而唔係食得好豪呀!因為Le餐飯嘅成本才$150 ^o<
出去食波士頓龍蝦餐D餐廳扮哂上菜,閒閒哋賣數百元一客。今日我就喺屋企食平幾倍!食Lunch行經鵝頸橋街市剛見到有海鮮運到,Le D"瞓咗覺嘅龍蝦只賣$80斤,買2隻才$130,唔買真係對自己唔住!
                   魚販教我蒸10分鐘就OK
再做一個簡單嘅沙律,烚熟薯仔,蘋果、西芹&蘆薈全部切粒加上奇妙醬(我用Light)
 出去食Le個波士頓龍蝦沙律一定收你幾百蚊啦,E家唔使$150,仲要係2份wor!
 
                            
           原隻蒸龍蝦人人都識,冇難度,Le D錢唔使俾人賺啦!
           久不久食豪DD真開心!大滿足呀!
唔好以為瞓咗覺嘅龍蝦一定唔掂,D肉一樣好鮮甜架
 

15 則留言:

  1. 我鍾意 salad cream dressing mixed with any kind of veggies ^^

    妳呢餐,令我諗起喺鬼域嘅生活; but, I only have your side dish for my main \(╯-╰)/

    妳近街市,時時有好嘢食啦!幾時都係自己整最抵,熱天咁食好吖!叻叻叻 Y(^_^)Y

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天食salad真係爽D,整又easy!我好雙態架好Like行街市,我成日話中咗六合彩都要自己買餸!

      刪除
  2. 瞓得嚟好靚$80斤好抵食呀

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我有俾佢試架,不過佢唔食hahaha

      刪除
  4. 隻龍蝦好好肉哋, 啲蝦羔都OK多, 不過我要食兩隻先夠! 嘻嘻!

    回覆刪除
  5. 就咁蒸就有味嫁喇? 咁仲使唔使放尿呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就咁就得架啦原汁原味,海鮮有咸味架喇冇都唔使加!

      刪除
  6. 好抵啊, 仲要有羔架 @@ 流口水ing

    回覆刪除