2014年7月20日 星期日

有愛就會靚

最近在facebook又見到好多人用各式各樣的原因棄養,有好多狗狗尋家,由幾個月嘅狗BB到10歲嘅老犬都有。養咗10年話唔要就唔要,真係一D感情都冇架咩?喺Facebook見到有一個post影咗好多狗狗被收養前和被收養後嘅照片,那些狗真的可以用脫胎換骨來形容,唔單止外觀上有着明顯改變,更令人心動的係佢哋快樂的神情和自信的眼神!那篇文章話"有愛就會靚"。冇錯,7年前初收養乖乖時我都覺得佢冇E家咁靚仔架!我俾咗幾多愛佢?佢快樂的臉已話咗俾所有人知啦。
                                       
單眼開心look
大吉大利look
見牙唔見眼look
                                       
連陪食都咁開心
                                        
睇見佢個樣點可以唔愛佢!?
 星期六天氣雖熱但好彩有風

有人話乖乖好運揾到一個咁錫佢嘅主人,其實我覺得自己都好好運,因為乖乖係一隻唔算麻煩嘅狗,佢都算幾乖同埋心地好善良架!
回家路上過上佢,Le隻係我家附近其中一隻流浪貓,好靚架!雖然佢冇家,可幸有班街坊,日日都會為Le班流浪貓返上飯菜,令佢哋個個都有飽飯食。

16 則留言:

  1. 佛家有云, 百世修來同船渡, 千世修來共枕眠, 乖乖同你係有緣份, 今世做唔到真正母子, 都做了你生命中最重要的孩子! 乖乖自從入咗你家門, 佢嘅笑容一日比一日多, 所以, 我覺得乖乖都好愛你哋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 至於FB嗰啲人, 我都唔明白, 點解可以做得出, 一條生命可以如此對待, 莫非人類的感情已經無晒! 好擔心呢個社會將會變成點??? (T T)

      刪除
    2. June係呀,我真係當乖乖仔咁養架!同佢真係有緣份架,當日在網上見到佢,同時有另一家人想收養佢,不過另一家要星期日先得閒睇狗而我就星期六去睇,所以佢先做到我個仔!見到佢開心我就開心!

      刪除
  2. 係fb 見到收養前同收養後的相完全係兩隻狗!
    都唔明d 主人點可以養到d 狗咁污 wear, 即等如放件垃圾在家都可以忍到=.="
    狗仔靚, 開開心心養在家見到人都開心d啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實冇心養就早D放手,年輕D多D機會去揾主好人家,成10歲先棄養...真係冇人性又冇陰公!

      刪除
  3. 係喎...養咗十年都唔要! 太可憐了. 特別係聽到好多生咗BB就唔要動物嗰D, 生之前就當貓仔狗仔係自己囝咁, 生完就淨係唸住人仔. 之前咁多年既感情就冇哂...聽到都好嬲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀好多Le D咁嘅人!今日睇到個post仲離譜,話要棄養因為屋主唔俾養狗!大佬你租屋住又唔係住公屋,咪去揾間可以養狗嘅屋租lor!咁嘅藉口都講得出當人白痴!

      刪除
  4. 所以班流浪貓有人愛錫,佢哋都好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我Le頭D流浪貓隻隻肥肥白白好靚架

      刪除
  5. 贊同,我睇番第一日woody相同而家,話比人聽係兩隻狗都有人信呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha乖乖都係esp佢大咗2個碼變咗水桶腰!

      刪除
  6. 乖乖既笑容用黎做poster都得!!
    乖乖響你之前係另外有人養架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hehe 多Mary!
      乖乖係佢1歲時被我收養的,佢原主人有4隻狗,乖乖係唯一嘅男仔,like爭嘢,而另一隻狗有心律不正,乖乖一同佢爭嘢佢就氣喘,所以佢前主人唯有幫佢揾個新主人!乖乖Le個名都係佢前主人幫佢改架,初初到我家時我問佢係咪原本姓"吳" hahaha

      刪除
    2. 好彩佢前主人都係一個好人, 仲幫佢搵到錫到佢膿既既daddy mummy, 而家仲變左咀雕乖!hehe

      刪除