2014年7月6日 星期日

開心果小蕾

除咗我細佬之外,印象中小蕾應該係第一個小朋友我睇住佢Mammy大肚、睇住佢出世、睇住佢由手抱BB到E+開始貪靚嘅小朋友。
每次見到小蕾我都好開心,因為佢真係一個好sweet嘅開心果!無需靚相機,無需高超嘅攝影技巧,只需把鏡頭對住小蕾就會影出一張又一張好sweet嘅相!
點先可以令佢keep住sweet?好簡單食多D朱古力就OK!hahaha
 睇下佢一臉滿足嘅樣!

 Le盒朱古力蛋裏面有Minnie公仔架!
 食完又有得玩
 
星葵食包包
到底Christy整嘅包有幾好食?你睇下有幾多人圍埋嚟想分一杯羹就知!
Wakakaka 乖乖又唔蝕底食埋一份!
個個都唔肯走開繼續等食包!睇下乖乖個眼神幾期待!
仲食到嘴lam lam!
小朋友食完就到大人食lu (次次都太心急開動咗先記得影相)
Christy整咗好美味嘅串燒呀!
 
Le個世界真係冇唔貪靚嘅女仔,連兩歲幾嘅小女孩都唔例外!
小蕾早前搽婆婆支唇膏搽到出哂界,我特登送支迷你版俾佢,所以小蕾擁有咗佢人生第一支唇彩!
睇下佢幾認真咁扮靚!
                                                靚哂!
除咗搽唇膏,睇下Le個人仔對腳!
                         
                                 笑鬼死!
                          
乖乖:D女仔真係貪靚!我就唔使咁多野攪呢
乖乖由細到大都成日蝦小蕾,難得小蕾又唔怕佢仲同佢玩得好開心
 
                        小蕾:看"蕉"
乖乖:我見"蕉"接"蕉"
小蕾攞哂小Mi & Shiro D玩具俾乖乖玩


                          
小蕾彈琴娛賓
手舞足蹈幾投入
好有型格將來做唱作女歌手wor!
小蕾真乖,人仔細細就識幫Mammy手榨五青汁招呼我哋!
買咗盒巨型百力支俾小蕾佢話Good wor hahaha!
 

9 則留言:

  1. 睇返d相就覺得好開心,你地每次黎,小蕾都玩得好開心,你講得岩,咩都唔需,只要影到最真一面就足夠,多謝你影咗咁多靚相,我要save晒佢先得。

    回覆刪除
    回覆
    1. haha yes 我都睇咗好多次呀!小蕾真係好多表情可愛到暈

      刪除
  2. 小蕾係一個開心果! 見到佢笑就有好開心嘅感覺! \(^0^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!佢由細到大都好少喊成日笑架,所以我好鐘意佢

      刪除
  3. 小蕾隻腳仔肥嘟嘟好得意^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一歲時仲勁呀,米之連咁嘅腳!hahaha

      刪除
  4. 次次見親小蕾都好開心^^
    搽埋腳甲真係好搞笑,小朋友扮大人wakakaa

    回覆刪除