2014年7月26日 星期六

明明白白我的心

如果...你有返咁上下年紀...你一定去卡拉OK唱過明明白白我的心Le首歌 right?Haha!不過,今日唔係同大家唱K,而係整包!
星期六,個天落下大雨又出下太陽,行下雷又閃下電。冇得同乖乖去街咪喺屋企整下包lor。
                          
雪櫃有乜就整乜,所以今日用咗辣肉腸,蟹柳 & 高溶點芝士
Le D係鹿肉,用嚟整鹿肉包俾乖乖
睇到Le度,可能你會懷疑整包同明明白白我的心有乜關係?唔好心急,睇落去就知!
心形包包
仲要放晒D餡上面,大家一眼就睇到係乜嘢包,仲唔係明明白白我的心?^o<
乖乖包除咗有鹿肉仲加咗Cottage cheese
熱辣辣出爐!
新鮮熱辣嘅麵包又香又軟,真係正到暈!
 
 

4 則留言:

  1. 想認後生都唔得我真係有唱過haha~

    回覆刪除
  2. 我初初以為你做pizza 添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都似架!不過我覺得包返D餡入裏面好食D,個包會濕潤D

      刪除