2014年7月17日 星期四

回頭已是百年身

2004年7月15號加入咗E家嘅公司,好不容易,捱咗十年!

人人都話開心的日子過得好快,所以Le十年...唉,過得好慢,真的太慢!身心的疲累令我好似已經做咗20年一樣!
計一計數,這段日子我除咗賺咗一大球錢 之外(我真係用計數機好認真咁計),但失去的卻是我的快樂!值得嗎?唔值!但現實就係我要錢供屋、開飯呀!
在公司的櫃桶內藏有幾百張這些年跟同事影嘅大小gathering舊照片,日前拿出來跟同事分享,有兩個外藉同事分別同我講:Karen你以前開心D呀!嗰一刻我的心真的在淌血!眼淚只能往心裏流!以前的我,快樂總比煩惱多,E家....為五斗米不單只要節腰,要跳火圈,仲要硬食死貓!我做事從來唔怕辛苦但最怕"莫須有"罪名,因為冇得預亦冇得擋!
慶幸我有好强的宗教信仰做後盾,今日一定要再次提醒自己

神聖經話:

你們要將一切的
憂慮卸給神、
因為他顧念你們。
彼得前書5:7


在指望中要喜樂.
在患難中要忍耐.
禱告要恆切.
羅馬書 12:12



人心籌算自己的道路;
惟耶和華指引他的腳步。
箴言16:9



你們看那天上的飛鳥,
也不種,
也不收,
也不積蓄在倉裡,
你們的天父尚且養活它.⋯⋯
你們不比飛鳥貴重得多麼。
何必為衣裳憂慮呢.
你想野地裡的百合花,
怎麼長起來,
它也不勞苦,
也不紡線.

然而我告訴你們,
就是所羅門極榮華的時候,
他所穿戴的,
還不如這花一朵呢。……

野地裡的草,
今天還在,
明天就丟在爐裡,
神還給它這樣的妝飾,
何況你們呢。
所以不要憂慮,說,
喫甚麼,
喝甚麼,
穿甚麼。
你們需用的這一切東西,
你們的天父是知道的。」
馬太福音 6:26-32
 
 
一個人就是賺得了全世界,
卻賠上了自己的生命,
到底有什麼益處呢?
人還能拿什麼來換回自己的生命呢?
馬太福音 16:26

7 則留言:

  1. 冇辦法啦..鬼叫我地响香港生活咩...有錢就冇時間冇咗開心(你咁) ; 想有時間同開心咁生活就會冇錢 (我咁)....

    唉....唯有係自己平衡吓.每當我又為冇錢愁既時候, 我就唸.人生太短,唔好為呢D野煩喇...又唸,聽日末日、或聽日我死咗,錢又有乜緊要呢~ 咁樣個人又開心番~

    回覆刪除
  2. 加油啊,我同你一樣唔怕辛苦,但最怕食死貓!唯有兵來將擋,水來土掩啦!

    回覆刪除
  3. 用球嚟做數值嘅,呢份已經係好工喇!只驚受咗氣、 硬食,都唔夠食啫!

    第日層豪宅 (有露台,我歸納為豪宅㗎喇 ^^ ) 供斷又安穩退休嘞,妳就覺得值㗎喇!

    我過來人話妳知,受些小氣或硬食唔及冇錢開飯同管理費嚟得可怕!

    回覆刪除
  4. 以前嘅我, 就等如現在的你, 為咗搵錢同生活都要食死貓, 日涯夜涯, 有返工無收工, 重要揹黑鍋同比人鬧, 然後大病了, 所以決定離開工作九年的公司, 為的是健康身體.
    所以Karen 身體健康係最重要的! 你要錫自己多啲!

    回覆刪除
  5. 妳好叻呀我已受唔住晨早逃離職場了

    回覆刪除
  6. 相對十年前的香港, 世界變了, 社會變了, 人越來越自保, 人只會推卸, 很恐怖 ~.~

    回覆刪除