2014年7月15日 星期二

6pm不露

Le個夏天真係熱得緊要,對於怕熱嘅我嚟講出街係需要無比勇氣架!星期日等到6pm見個太陽冇咁勁就拿拿聲帶乖乖落街玩下,但我仍然揮汗如雨,忍唔住同乖乖講,如果唔係為咗你打死我都唔離開間冷氣屋!
黃昏行遇上一眾狗街坊,個個都話E家咁熱,唔可以三點不露而係要六點不露!
返正weekend係沖涼日就落沙灘玩下啦


Wow有個嬸嬸大豐收呀!唔知佢掘咗幾耐呢?
 
遇上久遺嘅亞Bu
 
咁耐冇見影下合照先
冇太陽都咁熱,有太陽我可能會中暑!
唔好俾Le個"小朋友"個樣呃咗!當大家都以為佢係BB狗,原來Niki已經5歲喇!
點解獅子王會抱住佢?因為Niki係狗都怕,一有狗埋身唔理係邊個,識定唔識,求其揾個人求救!佢Mammy話佢可能唔知自己係狗,因為佢一世狗都冇一隻狗玩得埋,無論大細,一見狗就走頭!
 
但乖乖真係好想同佢玩,仲撲埋跳上去,肯定嚇死Niki hahaha

16 則留言:

  1. 我都好怕人㗎!只因,同類變晒質 。 。 。

    我都係咁話,唔係為嫲,我都唔返香港呀!

    回覆刪除
  2. 以家真係好熱呀, 有時係屋企都要沖2次涼

    回覆刪除
  3. 我都曾經遇到一隻狗,佢一嚇親,跳咗上我大髀,我同狗狗講︰我唔識你嗰喎,你唔驚我o既咩

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我成日都見到D人掘蜆架,好似掘極都有咁

      刪除
  5. Niki 個樣真係呃到人呢! 佢實在太BB啦! 連獅子王抱佢都嗲到暈! 佢好可愛呀!

    回覆刪除
  6. 我唸起bobby初初都係不停搵人求救. 我同d狗友講:"佢唔知自己係狗囉"...哈...不過依家唔會lu~ 不停搵狗玩~

    回覆刪除
  7. Niki 好可愛啊 ^^ 個樣又bb 真係呃到人啊 ^^

    回覆刪除