2014年8月13日 星期三

乖乖healthy dinner

乖乖同我一樣係食肉獸但久不久我都想佢食返多D蔬菜,所以就整咗以下的健康牛肉餅佢嘆!
Instead of 加芝士,今次加豆腐
再加埋己煮熟南瓜
加入澳洲免治牛肉
一湯匙有機亞麻籽,Wow夠哂健康啦!
香唔香呢?乖乖一餐食3粒
Le個健康牛肉餅佢好like呀!我D同事話人都食得wor hahaha yes yes yes 加少少鹽同胡椒粉調味咁就大人"細路"都可以一齊食喇!

8 則留言:

  1. 一餐食三粒再加豆豆糧, 乖少你都好大食喎! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真實唔多架,一個普通飯碗嘅食材做六個餅食三粒,即係半碗肉+豆腐+南瓜

      刪除
  2. 又有豆腐有南瓜真係好健康!

    回覆刪除
  3. 乖乖食用好過我好多?!
    我而家食炒冷飯當晏晝咋!! \(╯-╰)/

    回覆刪除
  4. 一次過整多d , 整個汁我地大人都食得 ^^

    回覆刪除