2014年8月2日 星期六

好玩在黃昏

日出而作日入而息Le一套唔係好啱夏天!
E家朝早又熱又曬,我同乖乖求其在有蓋天橋行一round就拿拿聲返屋企嘆冷氣,喺屋企hea到黃昏5、6點,太陽差唔多收工我哋先出動落沙灘玩。正所謂夕陽無限好,好玩在黃昏!
你睇下我個仔連放低幾両都咁開心!點可以唔影下?
 黄昏落嚟玩最好,唔使暴曬!
 Hahaha!俾D浪嚇到佢走返轉頭!
名乎其實 "Fig" 水髮
 又磨沙!有乜咁好玩呢?
我今日好失策呀!原來個相機冇叉電,影影下冇電!所以得好少相咋!好彩有手機又影咗D放咗過去Facebook!

 

10 則留言:

  1. 放幾両嗰張,我唔覺得乖乖開心囉,我覺得佢唔好意思唔想影咁囉!

    同妳男人影嗰張,做乜唔開心?

    熱死啦直頭,我想返鬼域呀,鬼域熱天最舒服!

    動物典沙泥,幫助去背部死毛背脊!

    跟住又去沖涼兼美容呀?我講乖乖啊! ^_^;

    回覆刪除
    回覆
    1. 同Daddy合照唔笑因為知道又被迫游水lor!昨日冇去pet shop grooming ar,返屋企自己幫佢冲涼

      刪除
    2. 吓,被迫游水?乖乖唔係鍾意游嘅咩?迫㗎?

      好似亞媽迫啲細路練琴咁!

      刪除
    3. Hahaha 乖乖係好鐘意去沙灘玩沙,浸水,但唔鐘意游架!

      刪除
  2. 乖少成日去呢個沙灘都重比個浪嚇到, 正傻豬仔! (^皿^) (^皿^)
    你住嗰邊真好, 又有個無乜人嘅沙灘, 又有一個有蓋天橋可以落雨都行得, 又有海景! 好羨慕呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨日越玩越大浪呀,我企喺水都企唔懚!
      我都好like我住嘅社區,環境適合養狗,D街坊都幾nice

      刪除
  3. 乖乖又中意玩沙, 又唔怕水...BOBBY上星期第一次落水, 嚇死佢, 拖極都唔肯落.

    回覆刪除
    回覆
    1. 買件狗狗救生衣俾bobby啦,可能好D

      刪除
  4. 成日玩水都驚浪!哈哈哈
    難得游完水個頭都唔濕,keep到個髮型!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢次次游完水個頭都唔濕架,要keep住靚仔^o<

      刪除