2014年8月11日 星期一

蒜泥白肉

蒜泥白肉Le味上海涼菜係由細食到大嘅好易整前菜。唔同人會有唔同嘅presentation,我自己都做過不同版本。日前就做咗一卷卷方便夾嘅版本,Le個version用嚟請客一流,一口一啖,又唔會尾段夾到亂七八糟!
 
豬腩片,用鹽水加米酒灼熟
青瓜刨絲,用己放涼的豬腩片卷起
蒜泥用少許油炒香,個汁用豉油、糖、麻油、鎮江醋調製
豬肉卷灑上芝麻後放入雪櫃雪凍
 
食時淋上香蒜醋汁
喜歡食辣的可以在汁醬加上辣椒油或新鮮紅椒粒
Le個涼菜好清爽啱哂熱辣辣嘅夏天!

9 則留言:

  1. 用煙肉嚟做, 幾好喎! 一定要同我媽媽講, 佢最like 煙肉!

    回覆刪除
    回覆
    1. June 唔係煙肉呀!係豬腩肉片咋!生時紅色煮就就係豬肉色

      刪除
  2. 尼個我都好鐘意食架, 好似好易做咁, 等我得閒要試下先

    回覆刪除
  3. 我覺得呢個好呀! 請客夠得體.

    回覆刪除
  4. 嘩!!好想食呀....流口水ing

    回覆刪除
    回覆
    1. Le個好易整亞Cat都整咗用嚟招呼朋友

      刪除
  5. 一件件真係好方便夾起喎 ^^ 一口食晒,唔洗怕彈到周圍都係hehe

    回覆刪除