2014年8月10日 星期日

橫行無忌

近排D蟹又平又靚,好多時行過海鮮檔本來冇諗住食蟹但都俾個老板叫住我買,話唔食就走寶wor,所以最近都食咗兩次"橫行無忌"大餐!
Le兩隻係花羔蟹,老板教我洗乾淨後放入冰格凍死隻蟹,咁蒸嗰時佢就唔會因遇熱而掙手掙腳,攪到甩手甩腳,走哂D膏出嚟

蒸15分鐘就OK
我加咗粉絲在底索晒D蟹汁,正到暈呀!
D膏又香又滑,正到痺!
好邪惡嘅蟹皇撈粉絲呀
原殼上幾靚!
結果眼濶肚窄兩個人只能幹掉一隻
而Le兩隻係肉蟹才$68斤 
買返嚟俾獅子王閙,因為我叫佢劏蟹 hahaha
個蟹鉗大到!
肉蟹用薑葱蒜炒
D肉超甜,食到獅子王Lam Lam 脷
睇下,連蟹腳都咁多肉!
 

12 則留言:

  1. 妳兩個咁細食嘅?蒸 15 分鐘?花蟹我蒸 10 分鐘㗎咋!

    我同嫲唔食得呢種蟹同三點蟹,即係只食得花蟹!花蟹外,食咗即時肚痛?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔細食,有其他餸吖嘛!Le種蟹嘅殼好厚又大隻所以海鮮檔老板叫我蒸15分鐘

      刪除
  2. 好正呀! 好多羔! 好多肉! 薑葱炒同咖哩我都最鍾意! (^Q^)b

    回覆刪除
  3. 奄仔近來都好靚, 可以清蒸或鹽焗同無咁大隻^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝好介紹,見到正又買嚟整下先

      刪除
  4. 嘩,好正,我都係鍾意食蟹

    回覆刪除
  5. 粉絲吸晒d味才是精華所在啊 (流口水ing)
    $68/斤真係好抵啊 @@

    回覆刪除