2014年8月4日 星期一

樂在小蕾家

星期日同乖乖去咗小蕾屋企玩,睇下佢幾開心!
Le個曳仔笑騎騎放毒蛇,同Shiro打咗兩次交!下次Christy唔俾你去佢屋企你就知味道!
小Mi你使唔使咁嗲呀?
睇嚟睇去佢個衰樣都好似好friendly,不過一早都話狗不可以貌相,蝦完Shiro又蝦小蕾
好彩小美人又唔驚佢,仲肯繼續同佢玩!
Oh 好sweet呀
整咗風乾小食,個個都好俾面!
小蕾手上有小食,俾3隻狗圍!
Shiro:小蕾,你快手D啦!
等到小Mi頸都長!
乖乖:唔好Mit啦!成塊俾我就OK
小蕾好叻呀!以下Le 四張相都係佢個攝影師架!
  
 
小蕾真乖,自己食西瓜不忘同妹妹分享
Haha 小蕾,下次記住影得我瘦D呀!
好豐富的一個lunch!有得玩有得食,開心到不得了嘅假期!

14 則留言:

  1. 笑騎騎放毒蛇, 乖少蝦細路..? 哈哈!
    小蕾對影相都好有天份喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖係會蝦細路&老人家架!佢對星葵好D但由細都蝦小蕾!
      小蕾嘅爸媽影相都靚所以佢有天份lor

      刪除
  2. 妳每次去小蕾屋企都會好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架!所以久不久就心思思想去揾佢玩

      刪除
  3. 有得玩有得食最緊要有冷氣嘆

    回覆刪除
  4. 乖乖都幾鍾意蝦人個喎?!蝦妳又蝦小蕾!!

    妳就開心啦,時時食又時時玩!我?唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖好識睇眉頭眼額知道边個蝦得,邊個唔蝦得!

      刪除
  5. 大熱天時,得閒就過來坐喇!我懶得街,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕攪住你,又要Albert忙Le忙路咋!

      刪除
  6. 大熱天時好good 就係home warming 啦 =^0^=
    次次見到小蕾都好歡樂, 小蕾真係影得唔錯喎 , 好有天份啊 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小蕾盡得父母攝影天份!又係歡樂小姐,真係好鐘意佢

      刪除