2014年11月1日 星期六

Online shopping

我係古老人鐘意行街shopping但唔係好鍾意網上購物,所以當我一班同事沉醉於淘寶"買Le買路"我並沒有參與其中。日前在facebook見到有香港網友post咗幾件衫上網做online sale,無論欵式及價錢都非常吸引,忍唔住又買咗俾乖乖
 Le個仔真係知包嘢係佢架!一見到就咬住唔放!套連身衫仲有頂帽架
 Size 好 good fit呀!
件衫好多detail 位架
套衫連郵費有幾平?如果係HK$50,你話係咪唔使去淘寶買吖,仲要過咗數兩日就收到喇!係咪好正先?

9 則留言:

  1. 我以前都有淘過衫架,雖然平,但一D都唔耐用,可能著幾次就唔要得
    著左好似啤牌咁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己真係冇試過呀!因為我肥,買衫試下安心D hehe

      刪除
  2. 好抵呀乖乖媽可否比條link呀Thx

    回覆刪除
  3. 睇嚟乖少好like 件衫, 除咗頂帽! 一除咗頂帽之後即刻笑晒口咁! 哈哈哈! (^0^) (^0^)

    回覆刪除