2014年11月10日 星期一

靚靚頭盆

原來仲有好多食譜出咗facebook冇寫blog!Le個頭盆係其中一欵。
出街食西餐最唔抵就係個頭盆,得嗰兩啖但又收得唔平wor,其實要自己喺屋企整個靚靚頭盆一D都唔難架,Le個蟹肉蛋白蘋果沙律,好味又方便,presentation又靚,食都食得開心D

                
我咁懶又點會自己拆蟹肉吖,當然係買罐頭啦
 
 
 



 

12 則留言:

  1. 妳知呢度少 post 嘢呢?
    四個咁多?似正餐多啲?

    回覆刪除
  2. 你去睇我facebook 啦,有時懶寫字吖嘛!‧我用Light嘅奇抄醬咋

    回覆刪除
  3. 你咪100步笑50步啦!你個blog發咗毛啦!last post 仲係9月!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰邊都冇人睇嘅,執咗都冇人知啦!妳呢度,至少有我追住睇嘛!嘻嘻嘻…

      刪除
  4. 罐頭蟹肉O唔OK呀?? 我呢邊好似唔多覺有呢.. 等我去搵搵先~!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 罐頭當然冇鮮拆咁正啦!Le D係chilled貨叫做OK啦,人懶頂住先haha

      刪除
  5. 又睇得又好吃乖乖媽你係得嘅^0^

    回覆刪除
  6. 咁……我都想睇呀,可以嗎?

    回覆刪除