2014年11月23日 星期日

輕鬆西貢遊

星期日獅子王班大學同學有gathering,先行山後去BBQ。Le D有得玩有得食嘅節目我哋梗係全家參加啦!我哋由澳頭村行去井欄樹,Le條路原來都幾短,沿路都係石屎路,冇車又冇乜人,超easy嘅輕鬆行。
天氣好到不得了!
 


黃色一粒粒嘅係沙田柚呀!
                           
話咁快就到咗獅子王同學屋屋,乖乖變咗驚驚,因為她屋企養咗兩隻唐狗,乖乖全程唔敢落地要我哋抱住,唔敢落地!夜晚就去咗附近嘅燒烤場BBQ,乖乖又笑晒
除咗燒烤場嘅食物,我哋仲自備大蝦,北海道元貝同大量蔬菜去燒呀!
由朝玩到晚好Happy呀!

 
 

11 則留言:

  1. 妳哋呢家,節目認真豐富!朝早都咁好笑容,好夠瞓定嘞!

    乖乖成日丫大口笑,妳要同佢磋吓肚同腰呀,我諗佢吞咗唔少風落肚! lol

    驚到 bin 嘴?唐狗s 好惡嗎?

    呢個場俾妳帶外來嘢燒,咁好嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天太熱唔想郁,E家D天氣咁正當然要把握活動機會啦!
      乖乖好怕D大隻狗,又唔Like黑色嘅狗所以冇得同唐狗玩
      Le個場俾一個價$任食,所以你唔食佢D嘢佢無任歡迎

      刪除
  2. 乖少好乖咁跟住爸爸腳邊! (^0^)b

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 沿途有靚芒草、靚花花,又唔曬,好好行,之後仲有得bb蕉,爽

      刪除
    2. Le D天氣中午24,25度夜晚又涼幾度最啱Le D郊遊活動

      刪除
  4. 回覆
    1. 沿途有樹蔭唔曬OK嘅,夜晚才21,22度 離開個火爐好有涼意架

      刪除