2014年11月21日 星期五

You are the sunshine of my life

Enjoy your life, no matter how hard it may seem, when life give you a thousand resons to cry, show the world you have a million reaons to smile.

我未必揾到million reasons to smile但無論我嘅一日有rough,只要返到屋企見到乖乖,一切都會變得美好!
其實我真係好多謝乖乖以前個主人,將一隻咁似人仔嘅狗交俾我,帶俾我無限嘅歡樂同埋好多好多嘅愛!
我個仔真係好靚仔呀!
乖乖嘅笑容係可以溶化人架!

6 則留言:

  1. 無錯! 當工作唔開心嘅時候, 一返到屋企見到, 滿心歡喜的毛孩來迎接自己, 係非常之開心! 我時常都懷念B哥, 當我遲咗回家佢就會咿咿哦哦咁接我, 好長氣咖! 哈哈! ╮( ̄▽ ̄)╭╮( ̄▽ ̄)╭

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個毛孩都係獨一無二嘅大可愛,又有唔同性格,會用自己嘅方式同家長溝通,令到我哋每日放工都想飛返屋企!

      刪除
  2. Yes it's very true - 乖乖嘅笑容係可以溶化人架!

    回覆刪除
  3. 我都係呀! 見到bobby乜煩惱都冇哂....有時我响屋企同佢傾心事, 佢好傻咁望住我, 或者直頭走開, 但我都一樣好開心嫁~

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahaha 你都中咗毒lu!狗狗真係好勁,係我哋嘅心理E生!

      刪除