2014年11月3日 星期一

湊仔去公園

星期日天氣唔熱又唔凍,帶乖乖去橋底公園玩
同所有亞媽一樣、我覺得我個仔係最靚仔嘅!

好似小朋友一樣,乖乖去到人公園就開心到週圍跑
 
 
開心到個口冇合埋過!
肥仔都幾跑得架
乖乖Le副超我買咗兩對一綠、一紫,因為實在太平才$2!!!我真係入貨專家 hahaha
型呢!
我個仔好sweet
 

9 則留言:

  1. 係呀! 個個亞爸/亞媽都覺得自己個仔/女係最靚的! 所以我覺得我家B哥都好靚仔咖, 不過就cool 啲! 嘻嘻! ˋ( ° ▽﹑° |||| )ノˋ( ° ▽﹑° |||| )ノ
    乖少就最鍾意笑, 佢嘅笑容係最令人開心嘅! 我好鍾意見到乖少個笑樣! (✿◕‿◕) (◕‿◕✿)

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖有街去通常都笑架!唔好睇佢成日笑,佢都陌生人好cool架!

      刪除
  2. 乖乖都唔肥,做咩叫佢做肥仔唧

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都話唔肥?肥到同我一樣冇哂腰喇!水桶身型hahaha

      刪除
  3. 乖乖真係好開心喎!冇典地嘅?
    副超原來用嚟襯妳條褲嘅! ^^

    人係咁㗎喇,好多時都覺得自己一定啱一定好,我哋係凡人,咪一般心態囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳件 tee 個卡通擘大口,神情同乖乖一樣,哈!

      刪除
    2. 乖乖唔典地架,剩係典沙or草!
      我件tee個logo係我契仔milktea,件衫係限量版VIP先有架hahaha

      刪除
  4. 好耐冇來探乖乖喇,一樣笑咪咪一様咁靚仔呀!

    回覆刪除
  5. Hello 石頭!你幾好嗎?叫Mammy唔好偷懶幫你寫多D blog啦!我好鐘意見到你個純品樣!

    回覆刪除