2014年11月4日 星期二

Hamburger

Le D 相放咗喺草稿兩個月都冇post。咁有乜刺激到我要再寫返Le篇blog呢?話說上星期獅子王嚟接我放工,一齊去Hysan Place行個round,唔太餓又唔知食乜,結果去Triple 'O 食 漢堡包。一個最普通嘅Hamburger索價$5X,order 一個set (連薯條&飲品) 就差唔多$80 加一塊cheese $10。
即係咁... 如果幾十蚊食個好味嘅包我係覺得冇問題嘅,但如果個包塊牛肉只係厚過麥記少少,再加兩塊生菜、蕃茄&酸瓜俾你就收咁嘅價,我覺得唔OK lor!
HK租貴,D餐廳唯有將貨就價,消費者又點會有好嘢食吖?所以自己煮就最perfect!
 
我係13號買架!精明眼!
仲正過Triple"O多多聲!

 

12 則留言:

  1. 嘩!!!46 蚊,真係好精明眼 ,正啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha 手快有手慢冇我買時只有4份^o<

      刪除
  2. 我都試過你個情況, 番黎自己整完直情覺得自己應該開檔漢堡包添呀

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Yes 我初初以為到期先咁平但我買嗰日才是包裝日

      刪除
  4. 乜妳時時咁好彩買到抵嘢?食神經常偏心妳嘅?

    我鍾意以前有間叫 Jack in the Box 嘅 sandwiches 同 curly chips,可惜喺香港已經執晒笠!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha係因為我去到邊區都行超市/街市又唔抵唔買lor
      Jack in the Box我都食過呀!

      刪除
  5. 嘻嘻! 你呢款漢堡包我都成日整咖! 不過無你煮得咁靚, 次次都攪到舊和牛出晒一大鑊油! (^皿^) (^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 和牛脂肪多出晒一大鑊油係正常架!

      刪除