2014年11月18日 星期二

開心遊赤柱

11月17號係我同獅子王嘅結婚紀念日。去五星級酒店食餐好嘅定帶乖乖去玩?我選擇咗一家三口一齊去赤柱行下。睇返D相見到乖乖笑得燦爛就知Le個選擇係最正確不過!
在食午飯其間不斷有遊人要求幫乖乖影相
 
 

 
                            
 
我嘅BB
 
Le隻大可愛好多人要求合照,我當然唔執輸啦!
Ah!I feel soooo good
                           
 

 

 
 


 

12 則留言:

  1. 我早你一日去左赤柱呀!!如果唔係可能見到相認呢!
    祝你地白頭到老, 開開心心!

    回覆刪除
  2. 獅子王食雪茄皚咁嘆呀haha~

    回覆刪除
  3. 結婚紀念日點可以無左你地嘅至愛架~恭喜恭喜!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahaha yes yes 真係乜都有佢份!多謝火火妹

      刪除
  4. 比媽咪同爸爸抱住的乖乖一面幸福的笑容! 好開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好幾個同事話佢笑到好似人!hahaha

      刪除
  5. 唔單只乖乖開心,妳同獅子王陪住乖乖都一樣開開心心

    回覆刪除
  6. 週年快樂..週年緊係要一家人嫁啦..

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you 吸血鬼! yes 真係一個都不能少!

      刪除