2008年10月31日 星期五

Happy Halloween

媽咪話今日喺萬聖節,特地幫我打扮成蜘蛛俠咁欵,話咁樣型D可以識多D女仔wor!?我D friend 都有話我知今晚在海洋公園和Disneyland都有"趴地"但我亞爸又唔帶我去Wet,如果唔係?我實識哂全場D靚女喇!







不過今日都幾Happy,因為契媽Betty今日除了帶了她的寶貝Miu Miu and Ja B來海旁同我玩之外還帶了2個靚女Poodle姊妹花Latte和Renee來呀!她們都是我的夢中情人。
 
我記得以前我哋在茶餐廳有過一面之緣,但很久很久都沒有再踫上,好彩契媽醒目,知我心意,最鍾意同靚女玩,所以就帶埋她們過來。就算今日比Latte WoWo 我都唔驚wor、又唔還口,一路對住她笑,終於將冰山溶化,還親密地一杯水二份飲呀!Latte Daddy還豪請全場小狗吃小食,我當然老實唔客氣地吃完又吃。Ja B 就顧住玩波連下午茶都唔食令契媽不知幾肉緊呀。




Latte,你欴過我D口水尾就要聽哂我話,我又食了你Daddy 啲茶禮,下次見到我就不要再WoWo我,淨喺錫錫我就OK喇!

老婆仔Miu Miu 你忍耐下,怪就怪你鍾意咗全深井最靚仔的我,喺花心D喇!我有幾型?睇下我D相你咪知囉。








 




沒有留言:

張貼留言