2008年10月14日 星期二

乖乖 拖肥去旅行

家好!我係一隻被寵壞的貴婦狗——乖乖,亦係媽咪既養子,就係今年一月被依家既媽咪收養;因為舊主人話我好鍾意搶狗既野,以前我個妹貝貝就係咁,激到心律不正病發作,舊主人忍痛將我過繼左俾新主人。

好彩依家既媽咪都好錫我,仲有個大佬Toffee(賓尼兔)同住,初時Toffee都睇我唔順眼,成日用個頭衝擊我,我梗係唔赦佢,實行還佢拖;最後俾媽咪捉住教訓左一大餐(如果老豆係度一定打鑊金),叫我唔好蝦大佬,好彩整整下大佬同我又相安無事,最近仲識左同村既Mui Mui、Ja B同Happy,成日一齊去威好鬼死開心。




媽咪話我最近真係乖左,貼近左個名些少;又就快兩歲大,都算係大個仔,而我既生日咁(口岩)同Toffee相差一日;媽咪話我同大佬都未見過世面,所以安排係聖誕節(我地生日就係聖誕)等我地兩個一齊去旅行,參加下派對、飲下啤酒、識下女仔,咁至係大個仔嗎!唔信;媽咪連Passport都同我地整埋!問你服未!







仲有就係媽咪真係非常體貼,驚我地去到外面冇個錢旁邊好樣衰!特登整左兩蚊雞俾我地駛;我梗係炸哂型啦!我話阿媽,兩蚊雞點夠駛呀!食個包、飲杯野都無左啦!阿媽話夠有突喎!唔信你地睇下。





沒有留言:

張貼留言