2008年9月20日 星期六

乖乖Miu Miu絕密情信大公開


有相為證,定情信物M字鑽石頸鍊已掛在靚女Miu Miu身上。

 

 

給吳乖乖的一封信

 

吳乖乖公公,

睇到你嘅網誌,連一向懶郁嘅我都忍唔住要回應一下以表心聲!

其實,喺中秋夜當晚,我已經揾到我嘅意中人,不,應該話係意中兔至啱,佢就係你大佬拖肥啦!我對拖肥一見鐘情,一往情深,一片癡心咁望住佢成晚。唔通咁樣你都仲未明白邊個至係我嘅夢中情人?愛情呢家嘢係好微妙嘅,亦係冇得勉強嘅,你醒吓啦!

而且你仇家眾多,如果我跟住你都冇乜好日子過。萬一沙塵滾滾,殺錯良民,我咪好無辜?況且你係男子漢,大丈夫,點解唔同朱古力隻秋吖?朱古力咁大份,你唔駛驚佢會受傷喎!係唔係你驚至真呀?西洋菜 Happy 小姐係我細佬嘅意中人嚟架,你咪橫刀奪愛呀!雖然佢地係一肥一瘦,都算係相影成趣吖!況且真愛係唔計較外表嘅,我同拖肥一狗一兔,夠唔相襯啦!但係好似廣告對白話齋:點解鐘意?因為鐘意囉!況且你哥日失驚無神咁啄咗 Happy 個鼻一下,佢又邊會幫你打氣至得架?現實係殘酷嘅,但你一定要面對呀!我媽咪最憎人冇句真架!

仲有,追女仔係要用小食,唔係用尿尿嘅!你咪成日唸縮數,做埋哂D無本生意啦!我咁靚女,但係比你攪到成身尿味,叫我點出嚟行呀?你唔行外母政策,仲攪到要媽咪返屋企幫我沖身,以後都唔比你見我,你就惨啦!想追靚女,就一定會有好多情敵,你要唸準至好呀!唔通你想要條賣剩蔗咩?梗係要爭個你死我活至夠食カ架嘛!不過我都唔會唔啋你嘅,否則又點有機會上你屋企乘機見你大佬拖肥吖?

從來都冇寫過咁多字,都係為咗你咋,吳乖乖!失戀係最唔好玩嘅遊戲,好 hurt 架!萬一我做咗你大嫂,你就會好似家、春、秋D主角咁,泥足深陷,不能自拔,好痛苦架啦!  

From Miu Miu  

 

給靚女Miu Miu愛的宣言

1.我已經揾到我嘅意中人(男未婚女未嫁;我一日仲有機會。)

2.愛情呢家嘢係好微妙嘅,亦係冇得勉強嘅,你醒吓啦!(Miu Miu可以唔喜歡我;但妳唔可以阻止我喜歡妳。)

3.而且你仇家眾多,如果我跟住你都冇乜好日子過。(狗公唔壞、狗女唔愛。)

4.萬一沙塵滾滾,殺錯良民,我咪好無辜?(不能同年同月生、但願同年同月死。)

5.況且你係男子漢,大丈夫,點解唔同朱古力隻秋吖?(忍一時豐衣足食、退一步風流快活。)

6.西洋菜 Happy 小姐係我細佬嘅意中人嚟架,你咪橫刀奪愛呀!(朋友妻咪走雞。)

7.追女仔係要用小食,唔係用尿尿嘅!(有情飲水飽、飲飽梗痾尿。)

8.我咁靚女,但係比你攪到成身尿味,叫我點出嚟行呀?  (就係唔想妳出黎行咁多,出面好多﹛狼﹜狗。

9.你唔行外母政策,仲攪到要媽咪返屋企幫我沖身,以後都唔比你見我,你就惨啦!(妳阿媽已收左我兩個19幾卡既鑽石鍊咀,咁仲唔行曬外母政策!)

10.想追靚女,就一定會有好多情敵,你要唸唸至好呀!(情敵既定義——就係以第三者身份,沖擊我地情比金堅既感情,公然對妳展開追求。即Miu Miu妳已認定了我係妳條仔,仲係正選果隻,我至有情敵,哈哈!Miu Miu妳真係豪放女。

沒有留言:

張貼留言