2008年9月18日 星期四

姓「吳」的乖乖





我個名叫乖乖,是一隻活潑好動;人見人愛、車見車載既貴婦狗;唔知係唔係我主人姓吳定係生我既狗爸姓吳,我主人成日同人講,我叫「唔乖乖」,但無所謂啦!總之,有小食俾我就乖乖;無小食就唔乖乖。

仲有我唔記得話俾您地聽,雖然我得1歲9個月大,但我既輩份相當唔野少,主人話俾人聽乖乖係「公公」,佢一講,我當然配合佢啦!所以即時收腰挺胸,擺出一幅昂然的男子氣慨模樣,相信不少當時經過的狗女都被我的英姿颯颯的風範所吸引。

今日,主人少有地下畫帶我到沙灘同班狗友相聚一刻,當我剛到時,大狗朱古力已經將我列入不受歡迎人物,係咁追著我黎咬,好在主人醒目,一手抱起我,可能主人知道我一出口就非同小可,為免朱古力受傷,都係將我地分開下好D,呢D都係歸咎我太受狗女歡迎所致,一D狗仔、狗公都唔係咁Like我,但我最唔明當時西洋菜曲卡Happy小姐見我被追殺,竟然不停吠,我當然唔相信佢會為朱古力打氣啦!可能係驚我被咬親,叫我快D走!我係理解佢對我一番情癡,但我心儀只有狗女西施Miu Miu,所以我一見佢就死心塌地咁做貼身膏藥,左楷揩右揩揩,但Miu Miu小姐相當高竇,唔多理我呢位靚仔,加埋佢細路黑人貴婦Ja B做其千火電燈膽,所以我不得不出絕招,趁Miu Miu唔留意射左兩滴尿尿係佢左右手度,通知其他狗公,Miu Miu係我既,叫佢地唔輕舉妄動同我爭女!

晚上,主人去左Happy小姐千呎豪宅吃飯,見下Happy小姐個細路巨人拉布拉多Rocky,在座還有Miu Miu & Ja B媽,主人話佢地今餐食得好豪,魚蝦蟹雞鴨甜品,樣樣有齊,但最慘無預我,所以只有我一個人吃著狗糧等主人返黎!

 

沒有留言:

張貼留言