2015年8月14日 星期五

My first Staub

雖有云工欲善其事,必先利其器, 但我從來冇諗過要買鑄鐵鍋, 無論係 LC 煲定係staub都重得要命! 加上我唔太相信用咗le D 煲後可以令我廚藝突飛猛進, 煮出嚟嘅嘢會好味D😃😁 之不過嘉莉姐姐同婆婆實在太錫我,靜靜雞送咗40個萬寧印花俾我, 令我可以用25折嘅價錢去換購le 個下面煲, 上面可蒸嘅彩藍色staub 鍋, 試問我又點可以唔領情唔去換呢?所以今日我終於擁有我第一個鑄鐵鍋! 衷心多謝Carrie 同婆婆嘅厚愛和關顧! 心存感激!😊

4 則留言:

  1. 回覆
    1. Yes 我換Le 個欵係可以下面煲湯, 上面蒸餸嘅欵式呀

      刪除
  2. 呢D鍋真係好貴又重..所以我都從未擁有一個. 不過如果好似你咁有人比幾十個卬花我, 我都會去換番個.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好貴又重, 冇印花我一定唔買, Le 個煲本來$4XXX, E家用$1099換, 唔換好似好浪費朋友的心意

      刪除