2015年3月16日 星期一

觀音借富?

乖乖:我睇見到茶包同亞五唔使揾安信兄弟,唔使填form,無需入息証明, 去觀音廟話咁易借到九千九百萬呀!



咁我咪一早帶我亞媽嚟,諗住借返十億八億返去使下lor

                                   
 
 點知我亞媽話自己係觀音誕出世,叫我唔使問人借!佢喺個袋度攞$20俾我

 
 我話得咁少,佢又拎張$50出嚟

 我話都係唔夠,佢今次攞張$100出嚟

唉!我E家想借十億wor,佢俾一嚿水我做乜呢?於是佢話返屋企寫張荷蘭銀行嘅十億支票俾我,仲話年尾唔使還wor!Wow 發達!早D講我唔使行咁遠啦!
                                                                                                                                             
              






 

 
 

 

沒有留言:

張貼留言