2015年1月26日 星期一

七年之癢

七年前嘅一月二十六日係乖乖成為施乖乖嘅大日子,我從來唔知乖乖嘅出生日期所以冇特別幫佢慶祝生日,不過在網上見到一個"新字" Adoptsary,一於同佢慶祝領養7週年!
食肉獸乖乖從來唔Like食cake,咁就焗個鹿肉批俾佢嘆啦
                                     
鹿肉用蒜蓉&香草醃好
配菜有南瓜及青,紅椒
狗生有幾多過7年?珍惜見前狗,感激我遇見!
 

 

5 則留言:

  1. 我好信緣分, 人同人的相識, 相交, 係一種緣分, 所以狗同人都係一樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我遲一日乖乖都唔會係我隻狗有另一個人想傾養佢架

      刪除
  2. 回覆
    1. Ruby最近我見好多狗狗未到老犬已經去咗彩虹橋,好sad

      刪除
    2. 所以每一日都要好好珍惜同佢哋相處o既每一秒

      刪除