2014年5月15日 星期四

Home style片皮鴨

唔想煮飯本來想出街食,但又唔想掉低乖乖。不過同乖乖一齊出去食既冇乜選擇仲要冇得涼冷氣!
於是放工走去買半隻燒鴨返屋企,放入焗爐reheat 10分鐘
片皮起肉
喺屋企都可以食片皮鴨!Le個Dinner冇整其他嘢,十幾分鐘就開餐!仲要唔使$80,平過去茶餐廳開飯!係咪同肥媽嘅食平DD有得fight先?
        ‧1

14 則留言:

  1. 包鴨果d皮應該響邊度買?加埋自家醃蘿蔔,正晒啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mary 包鴨嘅皮你可以去大型賣粉麵嘅舖頭買薄餅皮,如果買唔到就用春卷皮蒸熱代替

      刪除
  2. 妳簡直係我哋懶人… 呀,係忙碌人嘅 model 啦!

    鴨殼可以點用呢?俾咗乖乖呀?

    妳住嗰頭,買燒鴨最方便啦!兩嫲孫唔食普通街買嗰啲燒味㗎,係食嗰兩間㗎咋,麻煩仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha我仲以為你會讚我慳家添!
      鴨殼有味乖少唔食得返而佢食咗D胸肉。
      成嗰頭冇鴨賣架!成個district只賣鵝,我要CWB買返去呀!你嫲嫲原來咁嘴尖佢Like邊間呀?

      刪除
  3. 咁到整到,妳真係唔係吓吓出街食

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 個醬係乜醬? 仲有除咗青瓜,嗰d係咪大蔥黎嫁?

      刪除
    2. 個醬係甜醬,叻!嗰d係咪大蔥 or 叫京葱

      刪除
  5. 片皮鴨都係我嘅"飛佛", 有時我媽咪都會炒啲唔同的肉絲, (如鷄, 牛肉, 雜菜啦)總之一條條咁用香卷皮包嚟食, 唔洗食飯! 想食幾多自己包幾多! 好好玩呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes 福建菜有Le味菜架!我去星加坡都食過

      刪除
  6. 可以嘆住冷氣同毛孩一齊食就只可在家~

    回覆刪除